Головна » Роботодавцю » Як подолати робочі конфлікти з підлеглими

Як подолати робочі конфлікти з підлеглими

Конфлікти з підлеглими можуть призвести до невдоволення працівників, які перестануть викладатися на повну на своїх робочих місцях. Якщо ви хочете побудувати успішний бізнес, дуже важливо ставитися до своїх підлеглих з повагою.

Ось 8 порад про те, як звести потенційні проблеми з працівниками до мінімуму:

 

Скласти план.

Розробіть детальний план з описом того, чого ви хочете домогтися від своїх співробітників. Менеджер повинен точно знати, до чого прагне його компанія, і бути в змозі викласти ці цілі на папері. Складання ефективного робочого плану може зберегти час і гроші.

 

Спілкуйтеся ефективно.

Наступний крок: поділитися цим планом з менеджерами проектів та виконавцями. Поясніть кожному, що саме від нього вимагається. Не доручайте весь інстуктаж виключно проджект-менеджерам. Спілкуйтеся зі своїми підлеглими особисто, щоб бути впевненим: мета зрозуміла всім.

 

Слухайте.

Уважно ставтеся до того, що говорять вам співробітники. Не припускайте, що всі відповіді вам заздалегідь відомі. Заохочуйте своїх підлеглих ставити питання, а потім уважно слухайте, що вони говорять. Не бійтеся визнати, що в деяких випадках ви буваєте неправі. Від суперечок з незгодними краще утримайтеся.

 

Визнавайте свої помилки.

Деякі менеджери вважають, що знають всі, а у підлеглих немає ані досвіду, ані кваліфікації для участі у визначенні курсу компанії. Насправді ж ви не зможете бути праві завжди. Люди люблять працювати на справедливих і чесних лідерів - тих, хто вміє визнавати власні помилки.

 

Не заводьте любимчиків

Вірний спосіб домогтися невдоволення співробітників - ставитися до одних краще, ніж до інших. Кожен підлеглий заслуговує справедливого ставлення і рівних з усіма іншими можливостей до розвитку. Слідкуйте за цим, щоб у колективі не виникало ревнощів і заздрощів.

 

Хваліть своїх підлеглих

Винагороджуйте співробітників, які досягають особливо добрих результатів. Не думайте, що ваші працівники не потребують похвали і не приймайте їх зусилля як належне. Проста подяка або поплескування по спині - відмінний спосіб показати підлеглим, що їхні зусилля цінуються, а досягнення не залишаються непоміченими.

 

Згладжуйте будь-які потенційні конфлікти

Робочий процес не завжди йде гладко. Коли в колективі виникає проблема, постарайтеся знайти рішення негайно. Не дозволяйте потенційним конфліктам літати в повітрі тижнями. Використовуйте свої навички вирішення проблем: запобігайте суперечок. Будьте відкритими і намагайтеся зрозуміти, що рухає тим чи іншим вашим працівником.

 

Забезпечте стимули.

Деякі види робіт рутинні і можуть призвести до зневіри серед співробітників. Навчіть співробітниківмультизадачності - це дозволить уникнути нудьги і дозволить ввести програми додаткового заробітку. За який працівників обов'язково потрібно винагороджувати!


Коментарі до статье:

Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач
Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або ввійти на сайт під своїм іменем

Створити профіль

Реклама

Підготовка до ЗНО для абітурієнтів БДМУ

Опитування

Робота на селі, це

Підвищення моєї фахової майстерності
Покращення фінансового стану
Мені всерівно де працювати
Це не для мене
Я мажор